Click sini awak

Thursday 31 January 2019

Bersediakah menempuh dunia baru

Assalammualaikum semua,

Sem baru dan nak bermula...nak kata excited tu bolehlah sebab ni last sem kut lepas ni dah tak harung dh study ni boleh fikir kerja pulak tapi dari sudut hati kecil mula cakap

"dah ready ke nak tempuh hidup berkerjaya?'

"mesti sedih dah habis belajar nanti"

"dah ready nak tempuh hidup baru?'

macam2 soalan lah dekat kepala ni kadang2 sampai pening jugak kepala. Semua sebab bila kita dah habis belajar tanggungjawab akan diserahkan dekat sis pulak sebab sis anak bongsu dan semua adik beradik dah kahwin, lebih sikit tanggungajawab kat sis. Memang raai orang kata anak bongsu "manja"."mintaklah semua dapat", hahahaahh semua tu tk berlaku kat sis pun sebab sis bukan dari keluarga yang senng dan semua benda kena usaha senditi tak kisah lah anak sulung ke tengah ke hujung pun.


Subian's family





Inilah jiwa dan raga sis, yang sentiasa ada ketika senang dan susah...sis harap dapat balas jasa diorang bukan mak ayah je satu keluarga sis,Insyalllah orang kata benda baik Allah akan permudahkan.

Sis sentiasa harapkan apa yang sis belajar dalam bidang psikologi sis dapat amalkan dan transfer kepada orang lain, sebab psikologi ni satu bidang yang menarik untuk kita kenali diri kita sendiri dan orang lain. Sis bukan NUJUM PAK BELALANG atau AHLI SILAP MATA yang boleh baca fikiran anda tau... Apa2 pun matlamat hidup sis biar family happy sis pun happy, tak lupa Allah selalu akan ada dengan kita setiap masa dan waktu.

 

 “Tuhanmu tidak pernah meninggalkanmu dan tidak juga membencimu.” (Surah Dhuha: ayat 3)



No comments:

Post a Comment