Click sini awak

Tuesday 26 February 2019

Misteri dilaila yang penuh misteri

Assalammualaikum semua...

Sekarang semua tengah sibuk bercerita tentang misteri dilaila???? best sangt ke cerita ni? Betul ke cerita ni ada 2 ending.

Yes korang cerita ni memang best dan penuh sangat misteri, sampai penig sis nak menjawab persoalan dalam cerita ni. Jalan cerita dia menarik dan memang betul dia ada 2 ending yang berbeza dan memang lain kedua dua ending ni. Ending untuk video 1 bagi sis lagi panjang dan tak mengelirukan sangat sebab misteri hilangnya dilaila dapat kita tahu. Kalau untuk video 2 gak confuse jugak tapi lagi thrill ending dia and Rosyam Noor berlakon serious menjadi wataknya, buat kita tak sanka untuk video 2 tu.  Memang tak rugi kalau korang tengok kedua dua V1 dan V2, tapi ingat tau setiap ending berbeza. Ni sis bagi list untuk ending dia.
Kalau korang pernah tengok insidious memang misteri dilaila, sebab banyak benda belum terungkai lagi dan buat kita nak tahu apa akan berlaku seterusnya. Korang memang kena tengok berbaloi dan tak rugi.

Sinopsis Misteri Dilaila
Filem ini mengisahkan pasangan suami isteri, Jefri (Zul Ariffin) dan Dilaila (Elizabeth Tan) bercuti di sebuah banglo di Bukit Fraser. yang dinamakan Villa Dilaila.
  Malam pertama disana, Jefri diganggu kejadian aneh. Keesokan harinya, Jefri mendapati isterinya hilang tanpa dikesan.
  Iman Aziz (Namron) muncul dengan berita gembira memaklumkan Dilaila sudah dijumpai dalam keadaan selamat. Jefri bagaimanapun terkejut wanita yang muncul bersama Imam Aziz itu bukan isterinya.
  Wanita itu mengakui dirinya Dilaila. Persoalan mula bermain di fikiran, siapa betul dan salah dalam situasi ini? i.

No comments:

Post a Comment